Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 6 lipca 2013

|0081|Ulubione rzeczy, ideały, magia wyobraźni~




Na pewno macie w zanadrzu coś co Was męczy swoją ciągłą obecnością w waszych myślach.
Zdziwiłabym się, gdyby tak nie było.
Swoje ulubione drobnostki?

Ja robiąc herbatę, wsypuję ją do ulubionego kubka i przeszukuję całą szafkę na sztućce w poszukiwaniu mojej ukochanej łyżeczki - innej niż cała zastawa. Tak bardzo można przywiązać się do rzeczy pozornie nic nie znaczących, sentymentalnych, tak błahych, że nie zwracamy na nie nawet uwagi.

Ulubiony długopis, podusia, kolczyki, maskotka, gest, grymas, uczesanie, gra, zdjęcie, czy wspomnienie.
Aż miło mi się robi, gdy zbiorę sobie te wszystkie elementy, które mogę znaleźć w domu i mogę sobie na nie popatrzeć, pomyśleć.

TAKIE TAM PRZEMYŚLENIA.
Spokojniejsze xD

A ideały?
Tutaj moja wyobraźnia działa w najlepsze xD
Myślisz ideał w mniemaniu - mówisz, że chodzi o ideał mężczyzny, gdy patrzysz na samotnego Aikoosia.

Tak. Wyobrażam sobie mój ideał jako mężczyznę dojrzałego, inteligentnego, przy którym będę się czuła bezpiecznie, nawet jeśli sama dałabym radę się obronić.
Nawet jeśli byłby dla mnie złośliwy, cyniczny, momentami potrafiłby się jednak zachować jak na prawdziwego romantyka przystało. Już mi nie chodzi o pamiętanie o rocznicach, zapraszanie na kolacje, obrzucanie prezentami. Naprawdę, nie o to chodzi. Ja nie przywiązuję uwagi do takich rzeczy, skoro mam problem z rachubą czasu jakiegokolwiek o.o



Mimo wszystko musiałabym przy nim poczuć to COŚ, nawet jeśli cały czas jakimś cudem pakował mnie w kłopoty.


WYOBRAŹNIA ZNÓW DZIAŁA MI W NAJLEPSZE.

No, to czas się pożegnać na chwilę, bo wszystkie podpunkty zawarte w tytule notki mam już obcykane xD
Wiem, że zaledwie liznęłam temat, ale inaczej nie potrafię o.o

10 komentarzy:

  1. Hejkaa ;3
    Faktycznie, chyba każdy ma takie rzeczy, do których jest na tyle przyzwyczajony, że nie zwraca na nie uwagi. Niestety, czasem jest tak nawet z ludźmi. Nie doceniamy kogoś, kto zawsze przy nas jest, na dobre i na złe. ://
    Ja znalazłam swój ideał faceta i kocham go całym sercem, choć... bez wzajemności. Choć czasem sypie chamskimi żartami, zachowuje się jak dzieciak i aż za bardzo boi się, co ludzie o nim pomyślą - i tak będzie dla mnie idealny. ♥ Jest przy mnie, gdy tego potrzebuję. Pocieszy, rozbawi, będzie i nie odejdzie, dopóki się nie poprawi, nie zostawi, nie oleje. Nawet jeśli nie będzie umiał znaleźć odpowiednich słów - przytuli i po prostu będzie. Więcej nie potrzebuję. ^^
    Przy okazji zapraszam do mnie: www.od-nave.blogspot.com, pozdrawiam i życzę udanych wakacji ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Zapomniałam dodać! Mogłabyś informować mnie o nowych wpisach? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jakieś opowiadanie XDDD Musisz się wyżyć chyba XD. Znajdziesz swój ideał <33. W końcu.
    Przywiązanie do fajnych rzeczy jest fajne ^___^. Ja np. mam swój specjalny widelec i tylko nim jem XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Naff ma dobry pomysł, napisz opowiadanie xD. Co ja mam ulubionego? Hm... W zasadzie to nie wiem >_< . No serio, nic mi do głowy nie przychodzi... Chyba, że miś... W sumie śpię z nim. Okej, nieważne.

    A co do faceta, to na pewno w końcu znajdziesz takiego, który będzie idealny dla Ciebie ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak jest opowiadanie, to ja chcę przeczytać :3.

      Usuń
    2. Na łańcuchu czytałam sporo rozdziałów, ale ostatnio jakoś większość przegapiłam... :/. No, nie pozostaje nic innego jak przeczytać wszystko od początku, gdy znajdę chwilkę :D.

      Usuń
  5. Dziękuję za komentarz. ;) Nie używam funkcji obserwowania, wolę tradycyjne informowanie o nowych wpisach. ^^ Na nowy komentarz od razu zwracam uwagę, więc przynajmniej nie zapominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. he.. ja znowu codziennie wieczorem piję gorące kakao;p nawet jak jestem u kogoś to pytam czy ma kakao.. no muszę je wypić i już.. jakoś już tak mam. o innych rzeczach może nie będę gadać bo jest ich mnóstwo! więc nie chce cię zanudzać. a tak na marginesie to podoba mi się u ciebie więc obserwuję;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko, obserwuję bo mi się u ciebie spodobało. Mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie:) Cieszę się, że polubiłaś kociaki:P Jeśli rysujesz to mam nadzieję, że niektóre moje posty Ci się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata w ulubionym kubku - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.