Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 7 lipca 2013

|0082| Może zaprezentuję Wam mojego NATHANA

Raz!
Jego imię bardzo mi się podoba.
Dwa!
Ten człowiek mimo iż jest wytworem mojej wyobraźni, ma swoje miejsce w moim serduszku.
(głupi Aikooś zabujał się w wytworze swojej wyobraźni)
Trzy!
Wprost uwielbiam go sobie wyobrażać w różnych sytuacjach. Zazwyczaj towarzyszy mu jeden, zniesmaczony i niezadowolony wyraz twarzy, ale jak się uśmiechnie to cała akcja należy do niego.
Cztery!
Wiem, kiedy zaczyna coś kombinować.

Dziki błysk w oku, krzywy uśmieszek i za moment zaczyna się dziać to, co on sobie wymyśli pod tym czerwonym czerepem.
PIĘĆ!
Złośliwa, cyniczna, aspołeczna menda.
Wiem, laski na niego lecą xD
SZEŚĆ!
Charakterny gość z tajemnicami, TACY SĄ NAJLEPSI!
SIEDEM!
Uwielbia rozrabiać na wszelkie sposoby, odgraża się, co często kończy się na rękoczynach (:3)
Niestety jemu też się często obrywa. Zwłaszcza jego męskości xD
OSIEM!
CZARNE OCZY. WKURWIONE OCZY. POŻERAJĄCE OCZY. TAK. TO CAŁY ON.
W tych oczach kryje się niejedna myśl i niejeden podtekst w najmniej oczekiwanym momencie.


DZIEWIĘĆ!
Straszny zazdrośnik. Za jedno krzywe spojrzenie potrafi się rzucić na niedoszłego denata. Tak, na denata.
Okropnie nie lubi, gdy się rusza jego własność, ale potrafi się powstrzymać.
A MÓGŁ ZABIĆ.
DZIESIĘĆ!
Oto Nathan: 





MUSIAŁAM GO OPISAĆ CHOCIAŻ W KILKU SZCZEGÓŁACH!
Taki z niego dupek, że aż go kocham xD
Przesadzam?
Nie-e!
Nie da się.
Znajcie Aikoosia i jego skłonności do rajcowania się swoimi myślami xD




13 komentarzy:

  1. Czyli można by rzec, że typowy bish, jak w anime xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, też się zabujałam w własnej postaci :3 No spoko gość (lubię takich ;___; ). Będziesz pisać opowiadanie czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, teraz tylko takiego spotkać gdzieś naprawdę :D. Piękny rysunek <3 (teraz tym bardziej chcę takiego spotkać naprawdę xD) ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dupek, ale seksowny dupek. Kurna jaki ładny, lubię takich D:
    Wyjdź za mnie *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że ja za ciebie, czy Nathan? xD

      Usuń
  5. Ugh, niedobra Nem dawno nie komentowała D:
    Niech żyją złośliwe, cyniczne, aspołeczne mendy! Tacy najlepsi^^
    A rysunek przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niedobra, niedobra ;-; A i dziękować :3

      Usuń
  6. Nonono, ładny obrazek. <3 Też bym chciała umieć tak rysować. ;_; Ale nic, na razie będę podziwiać Ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji w zakładce. jellyday.blogspot.com

      Usuń
  7. Hejkaa ;3
    Haha, ja też lubię sobie wymyślać różnych gości i wyobrażać sobie, że istnieją naprawdę xD Niezły ten Nathan, trzeba przyznać, z chęcią bym poznała takiego faceta. *-* Zazdroszczę. xD Rysunek przecudny. <3 Pozdrów Nathana ode mnie! xDD
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohayo!
    Twój blog mnie naprawdę zainteresował , nie widziałam jeszcze drugiego takiego!
    Świetny pomysł z tym opisywaniem wymyślonych postaci , bardzo mi się podoba bo ja też lubię wymyślać swoje i ich wymyślony świat <3
    http://assiandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.