Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 28 lipca 2013

|0085| Urlopowy przedsmak.

Wasz Aikooś wyglądał ostatnio tak.
Wolna chata przez weekend? 
Kto by tak nie chciał.
Już w piątek zrobiłam grilla. Wypiłam góra dwa piwa i więcej się nalatałam za sprzątaniem i donoszeniem żarcia, niż za samym chilloutem.

Na drugi dzień strasznie bolała mnie głowa, aż mnie mdliło.
A to dlatego, że te piwa wypiłam na zmęczenie i pusty żołądek - jak wcześniej wspomniałam, nie miałam opcji, żeby usiąść i odsapnać.
Więcej się nawkurzałam, niż nabawiłam, ale były też takie momenty, dzięki którym miło wspominam wieczór.
Przede wszystkim część gości okazała się bardzo pomocna, nawet jeśli szło o ogarnięcie śmieci, czy wyzbieranie butelek po piwie i wrzucenie ich do jednego worka.
HAH!
Jest tak gorąco, że nie chce mi się nawet wypełnąć z domu na głupiego papierosa.

Rysowałam! 
Obyło się bez Nathana, bo ostatnio nie wygląda za ciekawie. Tłucze się gdzieś po nocach i wraca poobijany. Mimo tego naszego sojuszu, jakoś nie bardzo mu się goją te wszystkie siniaki.

W ogóle powiem Wam, że mi się urosło. Doszły mi trzy centymetry, co daje mi 179cm wzrostu na chwilę obecną. Czyżbym jeszcze rosła mimo swojego wieku?
Wiecie, prawie 1,80 m + ładniejsze buty na obcasie nawet na głupią imprezę i wszyscy są ode mnie niżsi xD

DODAM JESZCZE, że zdjęcie, które widzicie w notce tak mi się spodobało, że zaspamowałam nim swoje stronki xD
Ktoś na temat tego zdjątka powiedział mi, że wyglądam podobnie do Gnijącej Panny Młodej. Musiało mi się schudnąć z twarzy, co nie? Chyba widać różnicę. Sama nie wiem. W ogóle coś dziwnego się dzieje z moim ciałem ostatnio. Chudnę, rosnę, a nie chcę ani jednego, ani drugiego xD
CIAŁKO, STAPH!

Nie mam nawet żadnego ambitniejszego pytania dla Was.
No, już wiem!
Narysować coś dla Was? :D

6 komentarzy:

  1. Śliczna Aikooś! ;o
    Ja już w tym roku grilla też przeżyłam, więc highfive. Aj, biedny Nathan. ;c Weź go zlej kiedy, co? ;c A ja za to bym chciała i schudnąć i urosnąć. No cóż, 51kg przy wzrośnie 149cm nie jest idealne. A narysuj, narysuj, czekamy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :). No i lepiej chudnąć niż grubnąć :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejkaa ;3
    Śliczne zdjęcie, zazdroszczę urody. *q* Szkoda, że grill nie do końca się udał. Właśnie dlatego wolę chodzić do kogoś na imprezki, niż sama cokolwiek organizować. :D Ach, leniwa ja. ^^ Ojeju, biedny Nathan. :c Trzymam kciuki, żeby siniaki jednak szybko się zagoiły! :D O jaaa, wysoka jesteś. :) Prawie 20 cm ode mnie wyższa. xD Haha, chyba lepiej chudnąć niż tyć xD Chociaż zależy, przesadnie chudym też być nie można. :P Rysuj, rysuj. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. No, gnijąca panna młoda była ładna XD. Ty też jesteś! Łoł, idź na top model XDDD! 179 cm wzrostu :O. Ja mam 175! NARYSUJ, NARYSUJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nn, zapraszam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho jakie loczki XD Tak narysuj Aikosia i Nathanka *o* Ohoho to będzie cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.