Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 31 lipca 2013

|0086| Miał być rysunek, TO JEST.


Noriś mnie przekonała. (wybacz zdrobnienie :3)
Narysowałam dzisiaj coś takiego:

Hah! Zaskakująco dobrze mi to wyszło xD

Pozostaje mi to albo pocieniować jakoś ładnie, albo pokolorować, ale z moimi zdolnościami do tego drugiego mogłoby być kiepsko xD

Łojezu!
Tak to dzisiaj wyglądało.
"-Nawet nie próbuj znowu mnie rysować.
-Dlaczego? Przecież cię uwielbiają!
-Takiego! 
-Nie bij, nie bij!"
No i uderzył, bolało ;-;
ALE TO NIC!
ODGRYZŁAM SIĘ RYSUNKIEM<3
Jak ja uwielbiam robić mu na złość.
On mi też swoją drogą - zjadł MOJĄ CZEKOLADĘ.
A tego mi się nie czyni... Ci wtajemniczeni wiedzą o co chodzi.

Od soboty zaczynam dwa tygodnie urlopu. Do wypłaty jeszcze mi sporo zostało, więc nie zabaluję.
Chociaż... Może~
Już mam plany na weekend.
Jeśli będzie pogoda, w końcu pojadę nad jezioro. Popływać. Mmm~ Uwielbiam wodę. Może nie tak jak bohaterowie anime Free!, ale coś jest w tej ich logice.

NIOCH!
Jeszcze trzy tygodnie do konwentu OMAKAI 2.
Wejściówka opłacona, instant cosplay jest. Poszukam jeszcze w urlopie jakiegoś brązowego płaszczyka, albo chociaż koszulki i farb do malowania ubrań, coby domalować na koszulce krowie łaty :3
Tak, Lambo Bovino z KHR. Moja ulubiona postać, mój pierwszy i zapewne ostatni bish, do którego mam sentyment i na pewno nigdy nie zmienię o nim zdania.
Kiedyś trzasnę jego porządny cosplay. Kupię materiały i nawet jeśli miałaby mi pomóc mama z szyciem, zrobię to.
Zazdroszczę ludziom, którzy w tak łatwy sposób mogą zdobyć potrzebne materiały.
Ja sama musiałabym chyba jeździć po pasmanteriach całego województwa, żeby je zdobyć.
Przydałby się jakikolwiek przygotowawczy poradnik dla takiego laika, jak ja xD

DOBRA!
Więcej potem!
Czas na spanie.
Ciao~ 

4 komentarze:

  1. Piękny rysunek <3
    Zazdroszczę konwentu *-* Pojechałabym na jakiś to NIE! 8763567489987 krewnych do odwiedzenia >.<
    Baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek! Powodzenia w tym cosplay'u :>. Sama bym chętnie pojechała na jakiś konwent, ale jeszcze mnie rodzice nie chcą puścić :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go na fejsie, widziałam go na fejsie! XDDD Cudny jest! Te dłonie pięknie ci wyszły *___*. Miłego urlopu <33 żebyś się maksymalnie wyleniła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Norisiuj ile chcesz, lubie to XD
    Wasz związek jest cudowny, tak jak ten rysunek *o*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.