Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 21 sierpnia 2013

|0088| DERPETTY DERP

I koniec urlopu. W poniedziałek czas iść do pracy, a ja jeszcze skorzystam i przynajmniej pójdę do fryzjera.
Mam włosy aż po same łopatki. Gdybym miała uczestniczyć w sesji topless, to śmiało zasłoniłyby mi moje "wdzięki" (jak zwał, tak zwał).
HUEHUE.

Dawno mnie tu nie było, co?
NIE OPALIŁAM SIĘ.
Ten tydzień to nędza, a poprzedni był za gorący dla mnie.
Miałam poodwiedzać ludzi, wyszła lipa z tego.

Brzuch mnie boli, ząb mi się w połowie wykruszył i kuźwa, pewnie urlopu na piątek nie dostanę.
RAZ chcę jeden dzień urlopu, RAZ, bo nigdy nie protestowałam, żeby zostać dłużej, czy przyjść na nadgodziny.
Wprost uwielbiam jak ktoś kręci nosem na coś, o co pytam po raz pierwszy i naprawdę o coś, na czym mi zależy. Chociażby pójście do dentysty =3= DOPRAWDY.

COSPLAY, COSPLAY!
Kupiłam dzisiaj modelinę. Będę się bawić w tworzenie wisiorka *O* Postępy na bieżąco :3


Koszula w krowie łaty zbliża się ku końcowi. Odnawiam kolorek rogów, jutro już będę musiała wykombinować jakoś ten wisiorek. UWAH.
Nie mogę się doczekać konwentu, ludzi i w ogóle tej całej radości <3

Tydzień w pracy, po urlopie to ciężki tydzień. Mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć wszystko na tyle, żeby wszyscy byli zadowoleni.
Amen.

Sayonara~

P.S. Wycieniowałam włosy. Kręcą się same z siebie... o.o

8 komentarzy:

  1. Czego cosplay robisz? I czemu nie zapuścisz włosów? :((

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chcę zobaczyć cosplay *_________* i jaki to naszyjnik tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kręcone włosy są świetne. Wstawisz zdjęcia nowej fryzurki? Proszę *-*
    Czekam na relację z pracy nad cosplayem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu czadowo! Zrób wszystkiemu zdjęcia! Włosom, krowie, naszyjnikowi XD

    OdpowiedzUsuń
  5. również czekam na zdjęcia ^^
    zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejkaa ;3
    Też mam włosy po same łopatki i mam zamiar je jeszcze zapuszczać. xD Kocham długie włoski. *-* Trzymam kciuki, abyś dostała ten urlop! Skoro się tak starasz, szef powinien ci to wynagrodzić. :3 Zazdroszczę konwentu. <3
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę tych włosów ;-; Moje są tylko za ramiona ;-;
    Też prosiłabym o zdjecia ^^
    assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na nn. ;**

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.