Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 1 września 2013

|0089| OI! PAPOI! BANANA~

I po konwencie!
I dla Was po wakacjach.
Zanim zebrałam myśli po wyjeździe minął tydzień.
Zyskałam sporo nowych znajomości, wspaniałych znajomości. Byłam przebrana za Lambo i to mnie rozpoznawali!
A i w ogóle znalazłam prawie całą vongolską rodzinkę na conplace :3
Trafiło się i dwóch Xanxasów i trzech Hibarich. Gonili mnie, bo zwierzęta nie mają prawa przebywać na terenie szkoły D: A tym bardziej biegać @_@

Poza kilkoma kuksańcami od Gokudery obyło się bez skaleczeń.


Haru-chan molestuje moje pluszowe alterego.

Trzy dni epickiej zabawy.
Budowanie statku kosmicznego, który potem zmutował w Gundama. Party Dżizas rzucał sandałem na scenę w trakcie cosplayu.
DERPIENIE.
CZUD MIÓD MALINA!
Jedzonko, mniam.
Wiedzówka z Assassin's Creed zaliczona.
Po tygodniu konwenciwo odespane, a teraz jest wena na pisanie ^^

WIELKI EREN JEST OJCEM TYTANA.
ZARAZ BĘDZIE CIEMNO.
JEDZENIE? GDZIE?!
FAPLAUZ I WIELE INNYCH.
Omakai 2: In Da Space~

Powtórzyłabym to *o*

A tu moja kolekcja powiększona o kilka przypinek, przywieszkę do telefonu, podusię i mam jeszcze plakat z Giotto, G. i Alaude~ <3
Cwaniaki śledzili mnie nawet kiedy grzecznie siedziałam na konwencie.
A kiedy przyjechałam do domu z ich podobiznami na przypinkach i plakacie, mieli lekkiego zonka.
Za to ich kocham.
Moja Vongola <3




8 komentarzy:

  1. Przypinki *w* Schowaj dobrze, bo Ci ukradnę!
    Najbliższy konwent dla mnie to okolice grudnia. Bo poza Krakau wyjeżdżać nie bardzo jest kiedy, a wcześniej nic nie ma :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dopiero w przyszłym roku, bo moje urlopowanie niestety dobiega końca o.o

      Usuń
  2. Widzę, że konwent udany ^____^ fajny z ciebie lambioszek, ale chcę w większym formacieeeee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Um, gratuluję dobrej zabawy. Cosplay niezły, aczkolwiek no, ekspertem od mafijnego tasiemca nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog :)

    zapraszam do siebie karin-world.blogspot.com
    +obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhuhu no to fajnie, że Ci się podobało ^^ Jaka ślicza kolekcja *o*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.