Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 8 września 2013

|0090| Dziewięćdziesiąta notka. Zaniedbuję was ;-;


SIEMANKO!
Serio.
Wiecie jak potrafię opowiadać o swoim życiu?
No, właśnie.
Ostatnio nic się nie dzieje.
NIC.
Nawet nie zdałam Wam dłuższej relacji z konwentu, za co przepraszam.
JA PO PROSTU NIE POTRAFIĘ.

Patrzę teraz na swoje dłonie i wydają mi się dziwne.
Macie tak?
Za każdym razem, gdy wpatrujecie się w jakiś przedmiot i myślicie nad nim, jego kształt, pochodzenie, znaczenie stają się coraz bardziej absurdalne i nie do opisania?
MNIEJSZA Z TYM.
Mam tak z moimi rysunkami i z opowiadaniami... I wiecie co?
Kontynuowałabym mój fanfic z Assassin's Creed, ale niestety straciłam wszystko przed kupnem nowego laptopa. Miasto Avidus też stanęło na dwóch krótkich rozdziałach, choć na steampunk i mutacje mam lekką chrapkę na chwilę obecną.

A dzisiaj zastanawiałam się, co mogłabym oglądać. Poza seriami z którymi jestem na bieżąco jest kilka innych napoczętych, ale nie mam na nie siły.

W OGÓLE NIE MAM ENERGII.
Zbicie po konwencie.
Dosłownie.

A w pracy tuż po powrocie z wyjazdu powiedziano mi, że nie mam już urlopów do końca roku.
NIE WYROBIŁABYM CZTERECH MIESIĘCY I CAŁYCH ŚWIĄT W PRACY. KTO BY WYTRZYMAŁ?
Polazłam do Działu Kadr i okazało się, ku mojej uciesze, że będę miała jeszcze sześć dni urlopu pod koniec roku. Uspokoiło mnie to niezmiernie, choć zirytowało mnie podejście mojej brygadzistki. Z takim złośliwym uśmieszkiem mnie o tym uświadamiała... A to przecież moja sprawa.
Moja pierwsza praca, mój pierwszy płatny urlop i te sprawy. Miałam prawo do niewiedzy w tym temacie, prawda?


DAWG.
NOSI MNIE NA PISANIE Z KIMŚ FANFICÓW.
Koleżanka jedna nie odpowiada na moją część. Druga nie ma weny, ale rzuca pomysłami na nowe opowiadania. Uch ;-; I co ja mam zrobić?

Och! Jeszcze coś!
Czy to dziwne, że mam tak zaniżone gusta co do większości serii anime?
Oglądam, podoba mi się coś, a przyjdzie ktoś i zacznie na złość komentować, że seria jest słaba. I mają butthurt o to, że stracili na nią czas.
Nie jestem nie wiadomo jakim koneserem, dla mnie coś nowego to coś interesującego, a jeśli się trzymam i oglądam sama świeże odcinki, to chyba nie wypada pytać się, dlaczego trzymam się danej serii, bo przecież jest tak płytka fabularnie, że żal dupę ściska. Lekko ujmując...
 Już nie chodzi o to, że mnie to irytuje... Mnie to wkurwia xD


HEJ, jak Wam się nudzi, to odświeżcie sobie moje dwa rozdziały z Miasta Avidus.
ROZDZIAŁ 1.                                                      ROZDZIAŁ 2.

Jeśli Wam się zachce, narysuję coś w nagrodę za podrzucenie pomysłu odnośnie rozwinięcia historyjki. Jaką akcję wkręcić? Ujmę to w jakieś większe efekty i powinno wyjść super. Mogą wystarczyć hasła, pojedyncze słowa. To jak? Robimy taki eksperyment? :D






4 komentarze:

  1. Jaki ładny Aikoś *_______* kyaaaaaaa. Biedactwo. Jakoś wytrzymasz bez urlopu, tsymaj się!
    I nie zaniedbuj nas T____T

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę.
    Nie znikaj tak więcej :C

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.