Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 15 września 2013

|0091| NEXT ONE DESU!

A dupa rośnie.
Ja nie wiem.
Jestem uzależniona od słodyczy i nie potrafię sobie odmówić głupiej czekolady. Przez to stan mojego konta kurczy się niemiłosiernie.

I MUST STAPH EATING THESE SWEETS.

Please, help meh ;-;

I co by nie było, muszę jakoś dać sobie radę.
Zacznie się zima. Niezły zapierdol w pracy, bo MOŻE coś ruszy.
Ehu~
Nie mam w co grać.
I dziwię się szczerze, że jakimś sposobem rośnie mi liczba obserwujących.

Kochani, naprawdę zastanawia mnie dlaczego, skoro piszę tutaj takie brednie? xD
Ja wiem, że drobnostki życiowe innych to coś, co tygryski lubią najbardziej.
Dziwi mnie tylko, że im więcej osób mnie obserwuje, tym mniej osób aktywnie się udziela.
Wiem, może to i moja wina, bo ja się nie odzywam, ale to głównie dlatego, że naprawdę nie mam czasu i po pracy, wyczerpana idę od razu spać.

Miewam ostatnio dziwne i absurdalne sny. Tak zawiłe, że nie da się ich nawet opowiedzieć, dzięki czemu wstaję skołowana i zdezorientowana na tyle, żeby do kawy wsypać sobie soli, zamiast cukru =3=

Czy ze mną jest aż tak źle?

Zapewne zauważyliście, że zmienił mi się wygląd bloga :3





Tak, powinnam zdecydowanie wziąć się za jakiś lepszy i własny projekt.

Niedziela, co? Coś produktywnego, co?
Nie mam pomysłu na NIC.
DOSŁOWNIE!
Pogoda jest do bani T^T
Samopoczucie jeszcze gorsze, a przecież weekend jeszcze się nie kończy.
Ech. Jesienna chandra chyba sięga swego celu w nazbyt szybki i skuteczny sposób. DERP.

Ja już nie wiem, co mam myśleć o swoim życiu.
Moje życie towarzyskie sięga poziomu zerowego, naprawdę.
Nie mam na nic czasu, a tym bardziej ochoty. Odnoszę wrażenie, że nic się w moim życiu nie dzieje, brakuje mi takich spontanicznych akcji, jakie miałam kiedyś.
Ile można siedzieć przed komputerem?
Ile można wychodzić z domu i podczepiać się pod ludzi, którzy może nawet nie chcą mojego towarzystwa?

Uch.

Niezbyt optymistyczna notka, niezbyt optymistyczny finisz posta.
No, niestety. Chyba czas na kolejną porcję słodyczy. 

4 komentarze:

  1. Nowy wygląd bloga ma w sobie to coś^^
    Też tak mam, ale z wszelakiego rodzajami słonymi przekąskami: czytaj paluszki, orzeszki, chipsy, snacki...
    A czemu ludzie czytają?
    Miałam w odpowiedzi napisać coś mądrego, ale nie umiem;-;
    A czemu nie komentują?
    Bo im się nie chce, tak jak zazwyczaj mi^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio żyje bez słodyczy, bo tak jak mowisz dupa rosnie :D Ale wiesz, pierwsze chwile są najgorsze, a pozniej brak czekolady czy czego innego ci nie przeszkadza ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja notka jest przepełniona jesienną chandrą XDDD...
    A słodyczy nie ma co sobie odmawiać! Ohohoho

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby uważasz, że piszesz o bredniach, ale mi się to spodobało i dodaję do obserwowanych :) To jakaś magia, ale też ma tak, że od kiedy pojawiło mi się więcej obserwatorów, mam mniej komentarzy. Oj, zazdroszczę Ci możliwości zjedzenia słodyczy... czy czegokolwiek. O, pocieszę Cię! Wydałam wszystkie pieniądze jakie mi zostały, a od wczoraj w mojej lodówce znajduje się keczup i musztarda, także pomyśl jakie masz szczęście, że nie musisz głodować :D Miałam mieć dzisiaj pieniądze na koncie, ale zapewne będę jutro... cóż... cóż... zjem laptopa...
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.