Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 19 września 2013

|0092| MIAŁO BYĆ POTĄD...

MIAŁO BYĆ POTĄD PRACY!
Miałam sobie urabiać łokcie po samą szyję i niemal tonąć w pocie czoła.
A tak, we wtorek już nie miałyśmy co robić.
Zlecenia, zleceniami. Coś tam się sączyło, ale to nie było za wiele, jak na cały dzień.

UWAGA.
Przerwę śniadaniową mam o godzinie dziewiątej. Pracę zaczynam o szóstej.
Wczoraj z kumpelą swoje zlecenia skończyłyśmy o 8:30.

Kierownik przestawił nas obie na montaż mechanizmów do mebli.
Krojenie skóry =/= montaż
Korzystanie z noża do krojenia =/= wkrętarka i śrubki

SPODOBAŁO MI SIĘ TO SKRĘCANIE 8D

Nie mam nic przeciwko, serio~
Gdyby nie to, że mam po tym cholerne zakwasy.

Co. By. Tu.

ZIMNO MI.

Grał ktoś z Was w Dishonored?
Dla mnie ta gra jest niesamowita. Ma cudny klimat.
Stwierdziłam, że to crossover Assassin's Creed i Sherlocka Holmesa (chodzi mi o filmy z Robertem Downey Jr).
Muzyka - cudo.
Widoki - magia!
Perspektywa gry - patrzymy na świat oczyma głównego bohatera. Cutscenki pozwalają nam rozglądać się po okolicy. Jesteśmy cichym obserwatorem, zabójcą. Walczymy z plagą szczurów i wojskiem.
Mamy nadnaturalne moce, które otrzymaliśmy znikąd i po prostu musimy wykonać swoją misję.

Znów piszę notkę i znów przysypiam jak dziecko.
Mam kryzys rysowniczy, a jak mnie najdzie, to w niedzielę pod wieczór, kiedy nie mogę wręcz siedzieć długo, bo praca l-l

ZNÓW OGLĄDAM KATEKYO HITMAN REBORN.
Nie wiedziałam, że można się tak cieszyć z każdego odcinka :3
Po prostu zapomniałam chyba tego uczucia. Znów na nowo zakochuję się w moich ulubionych postaciach i znów zaczynam przeszukiwać internet za artami wszelakimi.
Uwielbiam to anime. Mangę też.
Czas chyba szykować się na przyszłoroczny konwent :D
Na wiedzówkę z mojego KHR.
W końcu na ostatnim konwencie robiłam za Lambo.
Na jednym podchwytliwym pytaniu odezwał mi się telefon. Reakcja ludzi na sali na mrukliwe "Yare yare" była bardzo w porządku. xD
Mwah!
Chandra mi przechodzi.

EJ EJ EJ!
W ogóle w październiku mam robić za fotografa na ślubie znajomej moich rodziców.
Wiecie, gdzie znajdę jakiś obiektyw do mojego Nikona D3000?
Żeby zoom był większy niż 15-55mm.
Zna się ktoś?
Zapytajcie kogoś ;-; Błagam.
Potrzeba mi nowego obiektywu ;-;
Nowy, nie znaczy świeżak.
Używany, byle sprawny w stu procentach.
Naprawdę mi zależy.
A i twórcze zdjęcia też się wtedy będą częściej pokazywać, wiecie? :3

Mój kochany Giotto~




9 komentarzy:

  1. Taka zamiana ról czasem dobrze robi ^-^
    W grę nie grałam, ale jeśli nadarzy się okazja, to kupię. Przez Ciebie gram a Assasina :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam oglądać KHR, a miałam... I co? I mam modem z limitem i od miesiąca nie widziałam żadnego anime :C Ja się załamię...
    Ale dobrze, że chandra Ci przechodzi... mi też jest lepiej, bo koleżanka mamy pożyczyła mi pieniądze i mogłam sobie kupić coś na obiad :D Ha-ha! Wróciły mi siły do życia!
    Nie grałam... ogólnie trochę u mnie słabo z czasem na gry, a po drugie wiem, że jeśli zacznę, zaraz się wciągnę i znów stanę się nołlajfem. O nie, nie, nie mogę :D
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajną pracę *________*
    Nie grałam osobiście w tą grę, A KHR jest boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam dokładnie tak samo jak mam się za coś zabrać ^_^ Nie grałam, ale mam zamiar ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nezu wraca! Znalazłam Cię w końcu w tych internetach.
    Szukałaś może obiektywu na stronach typu tablica.pl i gumtree?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nezu~ Omatko *o*
      Szukałam, szukałam. Niestety nadal nie są na moją kieszeń i,i

      Usuń
    2. Noo tak, to znowu ja! ^ ^"
      Hmm, to jak coś wyczaję - dam znać ♥

      Usuń
  6. Jak większość tu, niestety nie grałam w tą grę, ale chyba czas zacząć ;3

    PS: Zacny wygląd bloga masz xDD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.