Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 29 września 2013

|0093| JESTEŚMY JUŻ DZIEWIĘĆ MIESIĘCY RAZEM~

Tak, moi drodzy. Piszę dla was notki od dziewięciu miesięcy. Nieźle, co? I wychodzi na to, że pisałam około dziesięciu notek miesięcznie. Przynajmniej według średniej.

MÓJCIEMNYBORZE. Co za tempo.

Cieszycie się, prawda? :3
Mogłabym napisać coś twórczego. Coś, co na pewno Wam się spodoba, ale niestety nie mam weny. Ludzie męczą mnie o rysunki. (Tak, wiem, Naff. Pamiętam o Tobie~ ^^), a im mocniej mnie o to nagabują tym bardziej mi się nie chce ich kończyć.

Dzisiaj zakończyłam oglądanie Shingeki no Kyojin. Zapewne jak zdecydowana większość.
Jak ja kocham spoilerować, ale Wam tego nie zrobię :3
Moje przewidywania co do ostatniego odcinka tego sezonu były bardzo trafne i wydarzyło się w zasadzie wszystko, co zakładałam, że się wydarzy. Czyli bez żadnych ekscesów. Mimo wszystko jak się czyta mangę, to się ma niedosyt tych emocji i tej dynamiki, choć w grafikach tego nie brakuje. Powiem Wam szczerze, że anime pod tym względem jest dobrze wykonane. Jednak za bardzo drażniły mnie ujęcia z efektem rybiego oka na twarz Erena i zniekształcenia jego twarzy. Coś nie tego...
Mimo wszystko dla mnie Shingeki no Kyojin to dobre anime, ale to tylko moje osobiste zdanie.

W ogóle ten mój powrót do Katekyo Hitman Reborn! to najlepszy zabijacz czasu, jaki mogłam sobie wyobrazić. Oglądam i oglądam i coraz bardziej podobają mi się wszystkie postacie. Widzę więcej ich zachowań i w ogóle jestem już na osiemdziesiątym odcinku, czyli prawie w połowie animu xD

Najbardziej spazmowałam w odcinku 43.
Wiecie dlaczego? No to Wam pokażę: 
Cudny Lambo~
Piszczałam na jego widok *O*


DOBRA. Biorę się za rysunki :D Do wieczora mam czas. A w ogóle, to już chyba ostatnio mówiłam o moim zapale... Wspominałam o tym, że rysowanie bierze mnie co niedzielę xD Hah! Interesujące @-@

Wczoraj byłam na imprezie.
Doprawdy. Raz uśmiechnij się do kolesia przepraszająco, bo wpadasz na niego w tańcu, a on krąży wokół ciebie do końca wieczora, dopóki nie powiesz mu, że nic z tego. Znam z autopsji. Czułam się jak zwierzyna na polowaniu o.O
Ale i tak okazałam się silniejsza xD
Wygląda na to, że nie jestem jedynie słodkim i przygłupim Aikoosiem, a wyłazi czasem ze mnie taka niezdarna femme fatale~
HAH! NOPE.AVI
 
Tak żem tańcowała xD
DOSŁOWNIE.

Dobra, lecę.
Pewnie pojawi się jakiś edit po drodze, czy coś~
Bo czuję, że notka nie jest skończona :3

7 komentarzy:

  1. Tytani, tytani...
    Właściwie osobiście bardziej do gustu mi manga przypadła. YMIR <#
    dziewięć miesięcy, no nieźle! Czekam na rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na rocznice bloga w takim razie :D

    Zapraszam do udziału w konkursie u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten gif to z jakiegoś filmu? xDDD
    10 miesięcy to sporo czasu, mogę tylko pogratulować :) Muszę się w końcu zabrać za to anime, ale jak na razie oglądam Otome x Amnesia :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej jak ten czas leci.. mi także zleciało te 9 miesięcy blogowania, aczkolwiek ostatnio się baaardzo opuściłam. Musi mnie jakaś wena złapać . :))

    Pozdrawiam. :D i zapraszam do siebie. ;D

    iloveeverythingihave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej, ja cię przecież nie poganiałam <3 cierpliwie czekałam na rysunek i się opłaciło! Jest tak nieziemsko śliczny, że... achhh! Dziękujędziękujędziękuję! *tulatulatula* Eeej. 9 miesięcy. Cała ciąża!
    Taniec dobry XDDD! Też tak tańczę amuahahha. A Shingeki... kurdę, jeszcze nie obejrzałam ostatniego odc. a ty mi NIE zaspoilerowałaś i będę płakać, bo lubię spoilery :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny wygląd bloga *_* 9 miesięcy, to tak jak ja ~~ Życzę ci więc dużo weny ^o^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Niezłe statystyki Aikoś :3
    Haha ten gif jest cudowny XD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.