Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 6 października 2013

|0094| To by było tentego... KREATYWNIE 8D

Tak właśnie spędziłam weekend.

Wiecie... Czasami można stworzyć trzy różne arty. Zyskuję coraz więcej obserwatorów na fp i bardzo mnie to cieszy, choć mój styl i dopracowanie proporcji nie są na najlepszym poziomie.

Femkę Lambo po prostu musiałam narysować :3


A potem nadeszła kolej na postać z innego anime.

KILL LA KILL.

Obejrzałam pierwszy odcinek, który pojawił się w zasadzie na dniach. Specyficzna kreska, absurdalne i dziwne, wyolbrzymione postaci. Akcja, oczopląs, ale główna bohaterka mnie po prostu onieśmiela.
CYTRYNA W CAŁOŚCI NA ŚNIADANIE, PO DRODZE DO SZKOŁY.

Hah!

Oto cała Ryuuko Matoi.




Polecam anime w szczególności fanom Tengen Toppa Gurren Lagann, entuzjastom Panty & Stocking, czy tym, którzy uwielbiają absurdy tytułu Dead Leaves. Serdecznie polecam, a to dopiero początek sezonu. Po pierwszym odcinku jestem pozytywnie nakręcona xD

Wczoraj byłam na pizzy u koleżanki. Jesteśmy jak takie Lejdis. DOSŁOWNIE. Piwko, pizza, chipsy, niedoszły seans filmowy i śmiechu co nie miara xD

Zmykam, wypoczęłam, a następny tydzień niech będzie równie dobrze zakończony, co ten :3





6 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać czyjeść arty ;3
    o nie słyszałam o tym anime, zobaczyłabym :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te arty *-*
    Nowy sezon, tyle wygrać

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham aikosiowe arty *___* no, po prostu kocham! A ten lambodziarski art wygląda, jakbyś to ty trzymała lambioszka XDD!
    Tego anime poniżej, to ja się chyba boję XD...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurna, ty masz dużo obserwatorów na fp, a u mnie nic się nie dzieje T^T smutno mi... No rysujesz coraz lepiej! Potem będzie śmiesznie, jak za rok spojrzysz na te rysunki. Będziesz mogła zauważyć jak Twój styl się zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ślicznie *_*. I w ogóle szablon się chyba zmienił? Łaaadny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie rysujesz *q* Kurde czuję się takim beztalenciem ;n;

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.