Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 13 października 2013

|0095| CZOKLEEEET!



Nudzi mi się, wiem.

Kolejny weekend się kończy.
Tym razem na spokojnie, w domciu.
Bez specjalnych planów.
Leniwie spędziłam dwa dni, grając w Devil May Cry. Najnowsza część, a w zasadzie reboot przygód Dante zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Nie wiem, może nie mam się za największą fankę serii i mam zaniżone gusta pod wieloma względami, ale gra mnie urzekła i wcale nie jest tak łatwo pokonać bossa xD

MWAH. Drugi odcinek Kill la Kill i jestem coraz bardziej podjarana tym anime xD
Nauczyciel, który po zdjęciu okularów jest bishem pokroju Kaminy, obnaża się przed główną bohaterką, tłumacząc jej to i owo xDDDD
Dosłownie... LOL. (a miałam się wyrażać pełnymi słowami).
Naprawdę nie mam o czym Wam tu napisać. Och, właśnie!
Naskrobałam Trzydziesty Drugi rozdział na bloga. (kliknij w to zdanie, żeby przenieść się na bloga)
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze to czyta.

UPLOAD~ :3

Kojarzycie tego pana? :D
Mam nadzieję :3

Jedyny rysunek, który stworzyłam przez weekend ;-;


CYA~

5 komentarzy:

  1. Kill la kill, aż chyba obejrzę, skoro tak chwalisz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę zacząć czytać od początku ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kill la Kill jest tak głupie, że aż zajebiste. Ten poziom Anime jest tak niski, ze staje się arcydziełem <3 Widze, że nie jestem jedyną fanką tegosz Animca :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się oglądać tego Kill'a XDD... A DMC rządzi! <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.