Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 29 października 2013

|0097| HALLOWEEN SIĘ ZBLIŻA, A JA...

Nathan :3
A ja w końcu mam o czym napisać.
W pracy czuję się ignorowana. Albo nie, bardziej czuję się jak człek od brudnej roboty. Doprawdy...
I każą sobie wyrównywać moje zarobki, do dziennych zarobków pojedynczej krojczej. DOPRAWDY.

Wspominałam przecież, że skręcam mechanizmy od jakiegoś czasu, no nie? Ostatnio się strasznie zirytowałam. Ostatnio... Ba, wczoraj! Do dzisiaj ze mnie nie zeszło i jeszcze we mnie siedzi.

ALE, ale... Właśnie, jakie było to 'ale'?
Och, już wiem.
W sobotę byłam na ślubie u znajomych, robiłam zdjęcia. Nie dali jeszcze znać, czy im się podobało o.o
Jakoś głupio mi zawołać niewiadomo jaką sumkę za użyczenie wolnej chwili i sprzętu, żeby uwiecznić jedyną taką chwilę.

Halloween idzie, INCOMING!
Twórczo zaczęłam tydzień. Wczoraj rysowanie, dzisiaj rysowanie.
Jutro odpadnę i zasnę, a potem może znów coś stworzę.

Nowa notka może pojawi się w czwartek ^^

Cya~





8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o slub znajomych, pewnie mialabym podobne odczucia co do zaplaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Jezu, jakie śliczne rysunki *___* zakochałam się.
    A to dziady jedne niedobre! T___T

    OdpowiedzUsuń
  3. To są twoje rysunki ? O.o Wow *.*
    Pracy ? A mogę spytać ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje !!! ;***
    Są świetne i zazdroszcze ci tego talentu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy rysunek miażdży :D. Po prostu... aż brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nathan *o* Mój kochanek XD
    Ojoj powodzenia w pracy Aikosiowi życzy gimbusiara z problemami~! T^T

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejkaa ;3
    Niestety, tak to już w pracy bywa. :/ Dlatego modlę się, by lata nauki leciały jak najwolniej. ;-; Oddaj trochę weny, co? xd
    Przepraszam, że tak dawno mnie tu nie było. Obiecuję się poprawić! :3
    ;**

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.