Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 24 listopada 2013

|0098| PRZEPRASZAM

Tak, jakoś żyję, ale nie mam się najlepiej. Miesiąc pracy przy skręcaniu mechanizmów może i się opłaca, ale dwunastogodzinne targanie ciężkich przedmiotów nie jest chyba dla mnie. Już nie mówię o wszelkich ranach, siniakach itp.
W dodatku wzięło mnie porządne przeziębienie. Idę jutro do lekarza i nie wiem, co się okaże. Mam nadzieję, że jakoś wytrwam. o.O
Dusi mnie kaszel od dłuższego czasu i to taki, że nie mogę spać przez pół nocy D:

Hm. Ciężko jest.
Nikt nie powiedział, że będzie kolorowo. @-@

BTW. Kupiłam sobie telefon :3
Fajny, z androidem, którego nie ogarniam ;-;

Mam tak ambitne plany na zakupy, że nie wiem, kiedy znajdę na nie czas xD

Planuję zakupić dysk twardy do mojego lapciocha. Poza tym czas się chyba porządnie zabrać za jakiś cosplay xD
Chęci są, ale pomysłu i motywacji brak D:

+
Nie mam nic porządnego do ubrania się na zimę D:
Chcę pojechać do Torunia na zakupy, ale nie mam czasu, a nikt ze mną nie pojedzie ;-;
Weź mnie ktoś ze sobą na zakupy T^T