Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 6 stycznia 2014

|101| Tak~ ...


Początek stycznia był całkiem twórczy w domciu, ale w pracy... nędza.

Od jutra (07.01.) przerzucają mnie na jakiś czas do innego zakładu. Co najgorsze - idę tam sama.
Stresuję się niesamowicie, bo boję się, że nie dam rady, ale podejrzewam, że jeśli przebrnę przez jeden dzień to reszta już będzie normalna.
Czuję się jak niedobitek. Rzucają mną po każdej robocie, żeby tylko się mnie pozbyć. No, naprawdę.

Ja rozumiem, jedna, druga, trzecia praca na terenie swojego oddziału, ale nie po zakładach D:
W dodatku idę tam, gdzie pracuje moja mama x.x Nie uśmiecha mi się to w ogóle ;-;

Dzisiaj na pewno nie zasnę.
A może zrobię prawo jazdy, rzucę tą robotę i może uda mi się znaleźć inną pracę? o.o
Nie ogarnę tego >_<

Mogłam siedzieć na studiach...

Moje życie to jeden wielki kłębek niepowodzeń ^^

Zatopię się jeszcze w kilku odcinkach anime i pójdę spać. Spróbuję zasnąć.

Czuję się jak pionek, taka prawda. Mam dwadzieścia jeden lat i już mam siwe włosy.
Ech, może się utrzymam ten rok w pracy, a potem się zobaczy o.o

I podsumowanko:



Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek odwiedzał bloga z moim opowiadaniem.
Tak Wam się podoba Nathan, to czemu by o nim czegoś nie poczytać, hm?

NA ŁAŃCUCHU

3 komentarze:

  1. Ten rysunek jest taki suuuuper ~*q*~ Co ty na to żeby rysować ich walki? (Rafael i tak wgra, ale to nic) :I Ach, a co w ogóle studiowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradziłaś na nowym miejscu C: Naff życzy powodzenia!
    Arty są świetne, a co do opowiadania... Ostatnio przeczytałam pierwszy rozdział. Gościu mnie przeraża w tym rozdziale XDD no, dosłownie biedny Aikoś.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.