Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 12 stycznia 2014

|102| KONKRETY

Mam konkretne plany co do niektórych rzeczy. Mianowicie - cosplay!

Pierwsza postać i to przede wszystkim i najbardziej przeze mnie pożądana:


Matoi Ryuuko z Kill la Kill.
Rozglądam się już nawet za wigiem :3
Znaczy się, mam upatrzony, wystarczy tylko doładować konto na PayPalu x3
Niach, niach!

Druga opcja: fem! Engineer z gry Team Fortress 2.


oczywiście ten art jest umowny :D podejrzewam, że trochę to zmodyfikuję x3

No i trzecia opcja, ostatnia i pozornie najłatwiejsza
Revy z Black Lagoon!



Jak myślicie? Uda mi się stworzyć coś takiego?
Najwięcej pracy będę miała z Ryuuko. To pewne, bo strój musiałabym uszyć od zera x3
Wyjdą moje nikłe zdolności do szycia...

Hah, tydzień pracy w nowym miejscu. Jazda zaczęła się od środy, ale daję radę. Jutro znowu tam idę. Prawdopodobnie do odwołania. Zobaczymy.
Weekend leniwy i nic poza tym.
Skończyłam czytać Sezon Burz Sapkowskiego.
I NIE MAM CO ROBIĆ D: DERP.

Jakieś pomysły, gdzie mogłabym znaleźć materiał na mudnurek Ryuuko w rozsądnej cenie? :3

4 komentarze:

  1. Ach, Ryuuko! Co prawda nie do końca ogarniam fenomen KlK (zwłaszcza zasadę- im niebezpieczniej jest, tym mniej dziewczyna ma na sobie), ale cospley może wyjść fajny:3

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK! RYUUUUKO! *___* Ostatecznie Revy, bo boska babka! W ogóle i Kill la kill i Black lagoon rządzą. Ale do Ryuuko ogółem jakoś tak mi... pasujesz. Tak... samą sobą, swoim wyglądem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę, ja bym nie miała odwagi się na coś takiego porwać

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.