Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 25 stycznia 2014

|103| WUWAAAAAAH!

Przyjechał mój wig!
TAK! MAM GO OD WCZORAJ!
JEST PIĘKNY, ALE MUSZĘ GO JESZCZE WYSTYLIZOWAĆ @_@

Włoski są gęste, mają piękny kolor i jestem z tego wiga ogromnie zadowolona.
Szybko przyszedł, no nie?

A miał być między końcem stycznia, aż do końca lutego.
Tymczasem nie minęły nawet dwa tygodnie, jak wig znalazł się w moich łapkach <3

Teraz tylko szukać materiałów na cosplay *^* Mwahahah~
TAKA RADOŚĆ,
TAKI MRÓZ,
Z DOMU NIE WYCHODZĘ.
ŻYJĘ :3



No i pakupałam sobie słuchafony do MP3ki i nowe, zimowe, ocieplane leginsy <3



9 komentarzy:

  1. Piękny jest <3 Do twarzy Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie cosplay~! Taki piękny wig i tak ci w nim ładnie! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam, że pasujesz na Ryuko!!!!!!!!! *__________* Aaaa, podjarałm się! Idealnie, no, wręcz idealnie! Jaram się i chcę jak najszybciej cały cosplay <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra z tym mrozem, choć najgorszy jest wiatr...
    ALE EKSTRA :O :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Tu Nave z od-nave.blogspot.com, pamiętasz mnie jeszcze? Dawno nie było mnie na blogu, ale teraz mam zamiar stanąć na nogi i nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że wpadniesz, przeczytasz i skomentujesz, jak za dawnych czasów, miło by było. :3
    Ojej, śliczne te włoski, wyglądasz w nich jak Ryouko z Kill la kill. ^^ Myślę, że cosplay będzie udany. :D Cudowne geterki, co prawda wiele osób ma teraz takie, ale podobają mi się niesamowicie. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) U mnie pojawił się nowy wpis, zapraszam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa piękne włoski! Piękny Aikoś! Segzi nóżki! @______@
    *krew z nosa i jeb do tyłu* XDDDD
    A kogo będziesz cosplayować? :3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.