Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 9 lutego 2014

|104| MY GODNESS...



Walentynki coraz bliżej. Będę cisnąć samotniaczki ♥
Co do cosplayowania. Chyba zrobię kilka strojów.
Jeden klasyczny - ending KLK.
Drugi - mundurek zwany Senketsu.

Boję się stylizować wiga, póki co, bo nawet nie mam na czym go rozwiesić.
ALE. Bądźmy dobrej myśli :D

W ogóle, muszę Wam powiedzieć, że w tym tygodniu skończyłam Assassin's Creed IV.
I wzięłam się za Liberation HD, które wyszło stosunkowo niedawno (koniec stycznia).
Wracając do czwóreczki - JEST NIESAMOWITA!
Płyniesz statkiem, słuchasz szant i masz ich tyle, ile zdobędziesz kartek z tekstami w danych lokacjach.
Kingston, Havana, Nassau! Urokliwe miejsca, świetnie się biega po dżunglach, przywiązałam się do Edwarda choć przez większość gry miałam mieszane uczucia co do jego zamiarów. Mwah!
Masakra, mówię Wam.
Wyższość tej gry nad innymi częściami? Trudno stwierdzić. Jestem jednak przekonana, że nacisk na pirackie bitwy w trakcie żeglugi nie były złym wyjściem. Z początku się cykałam, potem po zgarnięciu kilku frachtowców, fregat, czy Man O' War poczułam, że nawet nadmorskie forty to dla mnie pikuś przy dobrej strategii walki. O, taak~
Co najlepsze, po ukończeniu fabuły można grać dalej i wyczyścić zupełnie mapę, przejąć resztę nadmorskich fortów Imperium Brytyjskiego, czy Hiszpanii. Można zdobyć legendarny statek.
No, magia po prostu.

Ja się rozpisuję na temat gry o której i tak pewnie większość z Was nie słyszała. Wiem, jednak, że niewielkie grono wie dokładnie o czym mówię.

Do czego ja... Sama nie wiem. Co by Wam tu jeszcze napisać.

A WŁAŚNIE.
Chce mi się pisać RP.
Z kimkolwiek.
Opowiadania :3
Do własnych nie mam weny, hoho~
Nic nowego.
Są chętni na jakieś coś fajnego, kreatywnego?
Jestem otwarta na pomysły, moi drodzy.

:D
Do zobaczyska za tydzień! (Mam taką nadzieję o.o)

10 komentarzy:

  1. Hmmm... w zasadzie to lubię pisać powiadania :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam za słaby sprzęt do trójeczki i czwóreczki :<
    tyle przegrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może do pisania nie, ale chętnie poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj! :3
    Nie mogłabym grać w taką grę, bo za bardo bym się cykała tych wszystkich bitew XD Ja się boję głupiego piekła w mario, rozumiesz :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chętnie popisała! *łapka w górę* ale nie mam pomysłu XD. Dopiero co zaczęłam kontynuować swoje D: więc jeżeli chcesz zobaczyć jak Naff pisuje, to zapraszam na: http://cien-nocy.blogspot.com.
    Ja chcę zobaczyć w końcu cosplay w całości *____* kyaaaa! Szczególnie z Senketsu! Dalej jaram się tym twoim zdjęciem w fryzurce Ryuko *____*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Nie mów mi nic o walentynkach, najgorsze święto świata. ;-; Ludzie sobie nagle jednego dnia przypominają, że się kochają... Koniecznie pokaż zdjęcia cospleyów. :D Grałam we wszystkie części Assasin's Creed, bo mój braciszek się tym pasjonuje. ^^ Też bym z chęcią popisała, ale brak weny daje się we znaki. ;-;
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, assassins creed, aż mnie naszło żeby pograć ;;

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w cosplayu, a co do stylizacji wiga ja na początku też bałam się ciachać, ale jak się przemogłam to jakoś poszło. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie nawet jak tak czytam, to się zastanawiam czy ewentualnie nie zacząć od black flag. Może by mnie jakoś to ruszyło bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co to jest ending, senketsu, nigdy nie grałam w Assassin, ale uwielbiam Cię i nawet nie wiedząc o co chodzi z pasją w oczach czytam twoje noty <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.