Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

piątek, 21 lutego 2014

|105| JESZCZE MOMENT


Luty zleciał mi tak, że nie wiem jaki jest dzień tygodnia i kilka razy dziennie sprawdzam to w kalendarzu. Doprawdy.

Krótki miesiąc w którym nic a nic się nie wydarzyło.
Peruka nieruszona, rysowanie... HM.
Moje ambitne plany na coś twórczego poszły jak Pasja w Naturę z reklam Hortexa.
XDD
Za tydzień stuknie mi rok, jak pracuję. Wyobrażacie sobie?
Ja nawet nie spodziewałam się, że to zleci tak szybko, a w tym czasie w zasadzie niczego nie ogarnęłam.
Poza tym, że mam swojego laptopa.
Kilka gadżetów. Ekhm.
Kolejne trzydzieści gier na platformie STEAM.

Gramy.
Z chłopakami.
W zasadzie na większość umówionych akcji jestem sama z bandą zboczeńców xDD
Ale to fajne, nie afiszuję się, że jestem dziewczyną i gram.
W OGÓLE.
Po przeczytaniu "Sezonu Burz" Sapkowskiego, ostatnio trafiła mi się okazja na zakupienie dwóch części gry
pt. Wiedźmin. Ciskam teraz w pierwszą część. Żebym tylko nie zablokowała się w tym samym momencie, co zwykle, bo to byłaby moja porażka ;-;
DAM RADĘ.

Teraz na sto procent wiem, że będę farbować włosy.
Chcę rozjaśnić końcówki i na całą czuprynę położyć fiolet. Dość jebitny fiolet.
Ciekawe tylko jak zareagują ludzie xD

Obejrzałam dzisiaj dziewiętnasty epizod Kill la Kill.
Szczęka opadła mi jeszcze bardziej niż przy odcinku osiemnastym. Jeśli anime zakończy się z takim hukiem, zostanę przy nim na dłużej, bo nawet  w Ao no Exorcist, czy przy Sword Art Online zabrakło takiego pierdolnięcia, jakie pojawiło się tutaj.
I zaraz Aikooś po obejrzeniu odcinka wbija na tumblr. (tak, mam go dziada; instagrama też mam, hipsteryzuję, ot co) GIFY, GRAFIKI, WINCYJ GIFÓW!
I chyba zrobię sobie tatuaż. Na nadgarstku.
Niewielki, ale znaczący, łatwy do zastąpienia w znaczeniu. Chociaż wiem, że moja pasja, jeśli się już trzyma szmat czasu, to nie minie. Zdarzają się mi tylko lekkie zachwiania. Jak każdemu.

COSPLAY, COSPLAY, COSPLAY.

Na kogo bym Wam jeszcze pasowała?
Ryuko to raczej dobra opcja, o ile nie na pewno dobry wybór :3
Są jakieś postacie, które byście mi zaproponowali?
Czekam na propozycje.
Mogą to być postacie z anime, z gier.
Spłacę laptopa i będę do przodu z kasą, więc będzie już konkretnie ^^
Zastanawiajcie się i dajcie znać, moi drodzy.
A tymczasem, żegnam się ja, Aikooś :3
Ja ne!

13 komentarzy:

  1. Matko, ja w kill la kill stoję gdzieś na 17 odcinku D: muszę się wziąć, skoro takie pierdolnięcie XD
    Też chcę pograć w Wiedźmina D: chcę mieć ponad 30 gier na steam'ie D: oddaj mi XD.
    Chcę zobaczyć twoje włosy, jak już je zrobisz *___* och. A co do innego cosplayu... niestety, w głowie mam tylko Ryuko D: nad tym kto jeszcze, musiałabym się głębiej zastanowić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o cosplay najlepiej nie sugerować się innymi, tylko samemu wybierać sobie postacie, które się lubi i w których będzie się dobrze czuło, ewentualnie potem zapytać, czy faktycznie się na daną postać pasuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam kilka postaci w zanadrzu :3

      Usuń
  3. Dayum, Wiedźmin <3
    Czekam na Twój kosplej, będę fangirlować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Mi też luty strasznie szybko zleciał. :o Właściwie dopiero teraz mi uświadomiłaś, że wielkimi krokami zbliża się już marzec. A przecież przed chwilą był sylwester... Ten czas tak szybko leci. Oo, gratulacje. :3 Cieszę się, że jeszcze kilka lat będzie się uczyć, boję się tej dorosłości, pracy i wszystkiego. :c xdd Ee tam, znam wiele dziewczyn, które interesują się grami, sama również trochę w tym siedzę, dzięki moje braciszkowi. ^^" Haha, kolorowe włosy są piękne. :D Moja koleżanka ma niebieskie. *q* Koniecznie wstaw zdjęcie. :3 Oglądam Kill la Kill, ale stanęłam gdzieś przy 10 odcinku. ;-; Niedługo znów się za to zabiorę, na pewno. Tatuaże na nadgarstku też są niesamowite! Widzę, że mamy podobne gusta. ;)
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. o boże co ten batman xd
    luty ambitny <3 cały się opierniczałam~ takie miałam co do niego plany :) fioletowy to śliczny kolor :) ludzie? hmmm będą zachwyceni <3 :D
    Cosplay cosplay... hm... co poradzić, czesto nie wiem co sama mam cosplayować.. teraz w kolejce stoi assassin :3
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosplay asasyna? Musze to zobaczyc *¬*

      Usuń
  6. Znowu mnie nie zawiodłaś. Batman rządzi. Z resztą znowu nie wiem o co chodzi, ale czytam, cierpliwie szukam co to w ogóle jest. Co do wiedźmina, to już bardziej ogarniam temat, ale jeszcze nie miałam okazji zagrać. Sądzę, że tatuaż u Aikośia będzie wyglądał świetnie. Od czasów ostatniego posta dowiedziałam się co to Cosplay! Ah, no i gratulacje za ten rok ciężkiej pracy! I oczywiście miliony gier na steamie. W tych tematach jestem już lepiej ogarnięta, ale jakbym mogła to cały wolny czas poświęcałabym na simsy. Pozdrawiam i w ogóle kisski, wszystko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 I cieszę się niezmiernie, ze pomagam dowiadywac sie nowych rzeczy ^^

      Usuń
  7. U mnie nowa notka, zapraszam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.