Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 2 marca 2014

|106| To już rok pracy


Tak, wczoraj minął rok jak pracuję.
Dziwnie się z tym czuję. Naprawdę.

Ostatki spędziłam w domu, spałam.

Aikooś kombinował jak tu ułożyć fryzurę w peruce...

Wymyślił coś takiego. Roztrzepanie kontrolowane, ale dalej było nie tego. Zbierała się odwaga na cięcie wiga...

Tuh duh! Chyba wygląda znośnie :3 Wig daje się prostować, pierwsze w życiu przycinanie grzywki chyba wyszło względnie xD
Szykujcie się na nową notkę w przyszłym tygodniu, gdzie Aikooś będzie miał włoski koloru fioletowego. Żegnam się z niepewnym brązem. Próbować można wszystkiego, a nawet trzeba.
A niebieskie włosy chyba mi pasują, co? xD

NIE MAM CZEGO WRZUCAĆ.
DAM WAM MOJEGO NATHANA.

Więcej zdjęć niż pisania, bo nie wiem, o czym pisać.

6 komentarzy:

  1. Jeeej, nie mogę się doczekać fioletowych włosków! Matko, naprawdę do twarzy ci w ryukowym wigu :OOO kocham cię jako Ryuko! Znaczy normalnie też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaaaay, chcę Cię już w tym fioleciku zobaczyć! Pasuje Ci ten wiguś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W wigu ci prześlicznie, przez Ciebie też mam ochotę na jakiś cosplay. xP
    Też jestem za tym, że trzeba eksperymentować, sama miałam już mnóstwo różnych fryzurek i kolorków. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem fioletowych włosów! Nie wiem czy byłabym na tyle odważna, na razie walczę z moją odwagą o rudy, o którym marzę, jednak ciągle to odkładam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kill la kill! Zamierzałam to obejrzeć, ale nie wiem, czy jest fajne ;; Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ułaaa Aikoś taki piękny *-* Teraz lepiej wygląda ta peruczka, masz zdolności fryzjerskie XD Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :3
    Nathanek moja miłość skryta *-*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.