Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 22 marca 2014

|107| Wiosna, wiosna.

Tak, nadeszła. Wczorajszy dzień był piękny, nawet mimo chłodnego wiatru, który zerwał się po południu. Wieczorem, klasyczne topienie Marzanny *if u know what i mean*. Tak, tak, tak. Piwko, kiełbaski i ognisko.
Dzisiaj już nie jest tak ładnie, a szkoda.
Wolałabym jednak jeszcze skorzystać z pogody ;-;
W pracy cisza i spokój. Jest aż za mało pracy.
Mam zablokowany przepływ many, w sensie Weny. Chcę coś stworzyć, napisać, narysować, ale. Właśnie, ALE.
*DUM DUM DUMMM*
NIEMAMPOMYSŁU.
>_<
Chociaż ostatnio zaczęłam coś skrobać o smoku. Zainspirował mnie do tego jeden art.



Jak myślicie, uda mi się tak wykreować ten świat, żeby samej się wciągnąć?
Według mnie pomysł jest przedni. :3
Nawet jeśli bym miała zakończyć to w formie krótkiego opowiadania i umieściłabym je tutaj, co? Ostatnio zaprzestałam wrzucania jakiejkolwiek mojej twórczości pisanej. Może dlatego właśnie mam tego artblocka, bo nie mam motywacji. xD
CO WY NA TO?

9 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie poczytała C:
    Fajne topienie Marzanny XD mwahha. A pogoda dzisiaj rzeczywiście zrąbana D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytać, jak się podzielisz! *macha łapką*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj małe pogorszenie pogody, niby cały dzień było ciepło, ale jednocześnie pochmurno i niedawno zaczęło padać.
    U mnie ostatnio tylko nauka i nauka, nie ma czasu na twórcze myślenie. T.T

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie właśnie póki co jest pięknie i ciepło więc się cieszę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, już znowu jest zimno :< Nonono ja chętnie poczytam, pisz kobieto, pisz :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wiosnę <3
    No niestety, w marcu jak w garncu, pewnie pogoda będzie się nieustannie zmieniać. ;-; Ale już niedługo lato. ^^
    Jejku, ten art jest piękny. *-*
    Z chęcią przeczytałabym twoje opowiadanie. ^w^
    ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na nową notkę :3

      Usuń
  7. Szkoda że już nie ma tak superowej pogody, u nas co dzień to ponury, mam nadzieje że w kwietniu będzie lepiej.
    Pierwszy raz tu jestem ale lubię czytać więc... powodzenia w opowiadniu ^^

    Czas na chamską reklamę xD
    http://otoko1995.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A już jutro 20 stopni! Pod koniec kwietnia zapowiadają nawet 27! Byłabym prze szczęśliwa gdyby już były wakacje, można było wychodzić w spódniczkach i nie zamarznąć.
    Co do opowiadaja raczej sie nie wypowiem, bo to komplenie nie moje klimaty, ale kto wiem, może jeśli tekst mnie wciągnie...
    dodaję
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.