Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 20 kwietnia 2014

|108| WESOŁEGO. ŚMIGUS DYNGUS. LEJ TĘ COLĘ.


W piątek byłam na zdjęciach. Od pierwszego dnia wiosny chodzą na mój temat jakieś plotki, które są absurdalnie śmieszne xD
Nie będę tego tu zdradzać, ale wszyscy i tak obracają to w żarty, więc jest całkiem luźno xD

Właśnie, święta. Jakoś ich nie czuję, wiecie? Poza tym, że mogę skorzystać z jednego wolnego dnia więcej. Cóż. Coś pękło już dawno i ta radość ze świąt też minęła, choć starałam się jak mogłam sama z siebie podratować rodzinną atmosferę. Widzę, że to nie ma sensu, bo coś się zawsze musi wydarzyć i nie mamy nawet jak usiąść razem do stołu. To już kolejne takie święta.
MEH.

Nieważne!

Zdjęcia, zdjęcia! :3







Udaję, że tańczę :3
Nie potrafię być poważna xD

:3 Nasze manatki z tyłu o.o 

Told ya. Nie potrafię xD
Ciepełko robi swoje. Korzystanie z pogody na najwyższym poziomie. Oczywista rzecz, ognisko xD

Tak pięknie wczoraj wyglądało.
Mogłabym siedzieć przy takim co wieczór.

NARYSOWAĆ WAM COŚ? BO MUSZĘ SIĘ ROZRUSZAĆ, A NIE MAM POMYSŁU.

Edit:

Znalazła mi się wena na chwilę~ 

Znacie grę pt. Dishonored?



Rysowanie po własnym ciele jest zabawne ^^
Hah! A teraz Ryuko-chan po raz kolejny :3














6 komentarzy:

  1. Wesołych! :D Przeurocze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Aiko jakaś ty urocza *_*. Ale bym Cię tam wyściskała ♥♥♥. Strasznie Ci współczuję, że się nie układa najlepiej :(. No ale komu zawsze jest dobrze? Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się naprawi <3. Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. WTF? Niech się walą tępą dzidą ci, co plotki na Aikosia ślą! apfiiii!
    Ja też szczerze powiedziawszy nie czuję tych świąt D: ale przynajmniej nażreć się można!
    Aikosiu, jesteś epicką osobą do zdjęć XD cholera, chcę ci zrobić sesję, a najlepiej zrobić sobie sesję z tobą, bo byśmy razem porobiły fajne miny XD moje klimaty, nie ma co!
    Bynajmniej... wesołych świąt!
    O, tak, o tak! Narysujesz coś?! Narysujesz?! Mogę o coś prosić XDD?! Poproszę! Jak nie narysujesz, to trudno!
    Ja bym chciała przystojnego, czarnowłosego chłopaka o roztrzepanych włoskach, zielonych gałach z seksownym uśmiech (ou yea) i z nożem w ręku! A na środku takiego Naffa (XD) z bananem na ryju, brązowymi włosami i niebieskimi gałami I obok mnie fochniętą, bladą blondynkę z włosami do ramion i jasnymi zielonymi gałami! YEEEE! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę jakby spóźnione, ale też życzę Ci wszystkiego dobrego na Święta. <3
    Słodkie zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kochany Aikoś OwO
    U mnie też nie ma tej atmosfery chociaż staram się podtrzymywać tradycje to nawet wspólnie zjeść nie możemy ;-; No ale ważne, że ktoś się stara :3
    Baardzo spóźnione WESOŁYCH ŚWIĄT! ale zawsze to coś XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia :) A czemu nie piszesz od trzech tygodni? T.T
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.