Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 7 lipca 2014

|113| Powiem tyle

Świeci słońce, jest piękna pogoda za oknem, aż chce się żyć.

NIESTETY.

Ja chyba mam depresję.
Wszystko mnie przytłacza.
Nie. Mam. Siły.
Chce mi się płakać.
Uśmiecham się jednak dalej.
No bo co...
Nie pozostaje mi nic więcej.


Smut wielki.
Smenty(smęty) , wiem.

Daję znać, że żyję.



4 komentarze:

  1. Ważne, że masz siłę na uśmiech! Rozumiem, że jesteś zapracowana i brak ci sił, ale głowa do góry, Aikosiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zmagam się że depresją od ok roku. Gdybyś chciała pogadać, to pisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się kochana! Czasami bywa ciężko, ale nie można się załamywać. Sama mam ostatnio dziwne nastroje, nie wiadomo czym spowodowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aikooś nie smutaj :C Ja też często łapię doła, jestem wtedy taka bezsilna i też chce mi się płakać i w ogóle to wszystko przes kilka bodźców, np. wieczorem, bo na czacie mnie zhejtowali i do tego mam artblocka, albo bo faceci mnie wkurzają. Ale z rana jest już ok, bo uświadamiam sobie jak dobrze mam, że mam gdzie spać i co jeść itd. no dobra już Cię nie zanudzam, ale pamiętaj, że nie ma co być smutnym

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.