Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 10 sierpnia 2014

|115| Pozbierałam myśli

W zasadzie pozbierałam część myśli. Wyjazd do Warszawy był aż nadto udany i chyba, o ile nie na pewno, będę tam jeździć częściej.
Zdjęć nie mam, a szkoda. Reakcja ludzi, których znam, a którzy widzieli mnie po raz pierwszy w życiu była niesamowita. Zupełnie jakbym widziała się z przyjaciółmi, których nie widziała szmat czasu!
Były wypady na film, były wypady do pubu z grami, turnieje w Tekkena, Mario Smash Bros: Brawl i w ogóle, masa nowo poznanych ludzi *^*
Płakać mi się chciało tylko na samym końcu, bo musiałam stamtąd wyjechać.
Urlop zakończyłam niedzielnym wypadem na Strażników Galaktyki.
POLECAM TĘ PRODUKCJĘ BARDZO SERDECZNIE. Uśmiałam się, wzruszyłam, a potem znowu był śmiech i radość z przeżywania każdej scenki x3

Tak, potem wróciłam do pracy. I znów zaczyna się harmider i pełne ręce roboty, bo jakże by inaczej.
Kupiłam sobie dwie książki!
Assassin's Creed Tajemna Krucjata i Czarna Bandera *U*
Jestem wniebowzięta i na pewno zakupię inne części. Skoro mogę wydawać kasę na papierosy, to czemu by nie trzasnąć sobie książki zamiast tych kilku paczek? Zapełnię moje regały.
Tajemną Krucjatę skończyłam, no prawie, ale mam tak, że nie chcę kończyć książek, które mi się podobają. Znacie to?
Z pewnością.
WAH!
Mam rozkoszny humor na ten niedzielny wieczór i ochotę by coś napisać, z kimś, coś wciągającego.
Niestety mam to do siebie, że ja swoich historii nie bardzo lubię udostępniać, gdyż boję się, że się nie przyjmą na forum, albo moja wizja przepadnie wraz z jej przekazaniem. A przecież o to chodzi we wspólnym pisaniu, żeby akcja stawała się nieprzewidywalna, czyż nie?

Och, mam taki zastój jeśli chodzi o powrót do mojego opowiadania "Na łańcuchu"- stanęłam w martwym punkcie. Jeśli ktoś o tym opowiadaniu pamięta, może dałby mi jakiś pomysł co do rozwinięcia wątku? Wtrącenia jakiejś postaci, albo wydarzenia z przeszłości, które wywarły określony efekt w czasie bieżącym?

Nya!
Dawno nie było tak długiej notki *^*
Chyba wrócę do Was na częściej.
Powróciła wena na pisanie o swoim życiu.
Chyba tego urlopu najbardziej mi brakowało.
Samotny wyjazd do Warszawy mnie odmienił. Otworzył mi oczy na to, że mogę wyjechać sama bez obawy, że na pewno się zagubię, a także na to, że spontaniczne wypady wcale nie są takie złe, a jedynie wystarczy się na nie zdecydować.
Mogę stracić jedynie pieniądze, ale wspomnienia większe i mniejsze zostaną dla mnie.
Czuję się dobrze.
Denerwuję się na pewno, bo w pracy znów zaczyna się typowy zapierdol.
Och, mam tylko nadzieję, że nie zostanę w jednym miejscu przez milion lat. Jestem za młoda, żeby się przykuwać do jednego miejsca pracy na zawsze i zegar tyka, a w mojej wiosce raczej nie znajdę swojego miejsca na ziemi.
Pomyślimy, zobaczymy.
BRANOC!

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wypadu do Warszawy :c
    Dokładnie! Zamiast fajek, lepiej kupować książki :D
    Niestety, nie przeczytałam całego opowiadania, ale jeszcze to nadrobię! Pierwsze rozdziały przeleciałam XD.
    Cieszę się, że będziesz wpadać tu częściej <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Wawy chętnie bym wpadła, mam tam kilka osób do odwiedzenia.
    Pisz szybciutko, bo jestem ciekawa co tam jeszcze u Ciebie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że już Ci lepiej .3. Mi sie podobało opowiadanie z ostatniej notki. Ja też nie lubię publikować swoich pisanych dzieł. Uważam, że są kitowe i wszyscy mnie wyśmieją :u

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio byłam na konwencie i tez miałam podobną sytuację, to niesamowite, jak przez parę dni można się zżyć z ludźmi a później jak ciężko się z nimi żegna. T.T

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojechałabym do warszawy :< Książki książkI!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.