Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 12 października 2014

|118| Uwaciacia...

Bardzo się zastanawiam, dlaczego ludzie tak mocno mnie denerwują?
***UWAGA***
***JESIENNA CHANDRA***
I nie chodzi tu o randomowe osoby, spotkane w życiu raz czy dwa. Bardziej chodzi o ludzi, z którymi mam dłuższy kontakt, nawet kilkuletni. Po prostu nie potrafię zignorować takiego czasu w roku, w którym tak bardzo chcę się izolować od ludzi.
Praca mi na to nie pozwala. A wtedy świerzbi mnie język, wychodzi ze mnie zołza i wracam do domu zmordowana, jak po całym dniu biegania.
I TAK W KÓŁKO.

Uch... Chyba wychodzą ze mnie nerwy.
Coraz gorzej mi się pracuje, a co za tym idzie wypłata jest marna. Nie wyobrażałam sobie, że będę zarabiać tyle, co po pierwszym miesiącu pracy. A pracuję już półtora roku. Straszne, prawda?

I znowu... Nie potrafię odmawiać i postawić na swoim. Sprawia mi to duże problemy.
I nie wiem, może sobie wmawiam, że nie mam siły na pisanie, czy rysowanie przez to, co się ze mną dzieje teraz. >_<

Po prostu nie wiem, z której strony zabrać się za rozwijanie pasji, żeby się nie załamać D:

HALP.
Jakąś receptę na powrót Aikoosia?
;_;

3 komentarze:

  1. Nie rób nic wbrew sobie, to po pierwsze.
    Zrób sobie kubek ciepłej herbatki, usiądź spokojnie i wszystko przemyśl. Co chcesz robić? Jak chcesz to osiągnąć? I kombinuj tak, żeby być szczęśliwą z tymi działaniami. To jest niesamowicie trudne, oczywiście. Ale dasz sobie radę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. To jesień, powinno przejść ._. niestety to dotyka wielu osob. Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie, ogólnie jestem typem, który rzadko mówi to, co myśli, ale kiedy się studiuje i ma współlokatorów czasami ciężko jest trzymać język za zębami.
    Jesienna chandra to nic przyjemnego, lekarstwa na nią chyba brak, chyba pozostaje ci jedynie przeczekać, może jakiś prezencik od siebie dla siebie poprawi Ci humor? xD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.