Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 4 lutego 2015

|122| Luty, luty, Walentynki i Walęwódę

Zmieniłam szablon bloga? TAK.
Ładny, co? W końcu coś w innych kolorach, bo tamten już mnie z lekka przytłaczał.
Styczeń minął dość szybko. Do wypłaty jednak się strasznie dłuży, tym bardziej, że cały zeszły miesiąc i na pewno w tym tygodniu jeszcze będę siedziała w zakładowym magazynie, bo w naszym oddziale nie ma tyle pracy. Zostałam odesłana niespełna miesiąc temu przez kierownika z hasłem: "na dwa, góra trzy dni".
Czyżby o mnie zapomnieli?
NIEWAŻNE. WYTRZYMAM W TEMPERATURZE 10 STOPNI PRZEZ OSIEM GODZIN.
CO MI TAM.
Coraz bliżej Walentynki. Osobiście, strasznie irytujące "święto". Mimo tego mam nadzieję, że będę się dobrze bawić, bo idę na moje pierwsze w życiu wesele. Do kuzyna :D
Kreację mam zakupioną, urlop zaklepany... Mam nadzieję, że się tylko nie rozchoruję, bo będę cierpieć z tego powodu. ;-;

Jest taka, a jak wykonam w niej obrót, pięknie się podnosi (czyt. widać gatki) ♥
Przecudna ostatnia sztuka zdjęta z manekina i pasowała idealnie ♥

Tak, to chyba tyle, co chciałam powiedzieć.
Do uczytania, a rozdział o Smoku i Ptaszynie pojawi się w nowej notce ^^







5 komentarzy:

  1. Szablon prześliczny, kreacja na ślub również, super w niej wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooooooooo! Jak tu teraz ślicznie *____*! Jaram się nowym wystrojem! Tak w cholerę się jaram!
    Bardzo ładna kreacja na ślub ^___^ życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystko *^*
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski masz szablon *o* taki WoW *o* i pozazdrościć ciuszku ;__;
    Zapraszam ^^:
    http://mrasne-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest mega! *-* Kreacja bardzo ładnie na tobie leży :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.