Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 26 marca 2015

|124| kropka. kropka. kropka.

Notka raz na miesiąc. Naprawdę.

Dni umykają mi jeden po drugim jak mgnienie oka. Tracę poczucie czasu, nie wiem, jaki jest dzień tygodnia. Trochę, hm, nawet bardzo mnie to niepokoi, bo wpadłam w niezbyt ambitną rutynę.
Co ja gadam...
ŻADNA RUTYNA NIE JEST AMBITNA.
O braku jakiegokolwiek dobrego samopoczucia nie wspomnę.
Jak mogę w sumie częściowo podsumować marzec? Zleciał mi cholernie szybko i wszystko byłoby okej, gdyby nie to, że źle się czuję.
Psychicznie.
Mam nowe okulary. Po czterech latach nadszedł czas by je wymienić.
Chyba wyglądam w nich lepiej. Na pewno jest inaczej, bo są większe, mimo iż wada wzroku mi się nie pogłębiła postanowiłam je zmienić.





Wiosna przyszła. Yay.
Absolutnie jej nie wyczuwam.
Coraz częściej chodzę na samotne spacery. Przestaje mnie wszystko obchodzić.
Żeby jeszcze brak uśmiechu był chwilowy, a mnie się najwidoczniej w ogóle baterie wypaliły.
Irytujące.

Do uczytania, ludziska.
:I

6 komentarzy:

  1. Wiem o czym mówisz ;____; tylko zaczęłam pracować i popadłam w dziwną rutynę. Ale staram się coś robić oprócz pracy. STARAM ;____;
    Ładnie ci w nowych okularach <3!
    Chodź, podładuję ci baterię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty jesteś śliczna. <3
    Mi też marzec minął bardzo szybko, ale to akurat na plus bo był to wyjątkowo zabiegany miesiąc, na uczelni dzielnie nas męczyli, na szczęście już niedługo chwila odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w okularach. Jeju. Zazdro ;_;
    Mi cały rok leci mega szybko, nie wiem co, jak i kiedy. Rutyna i brak chęci do czegokolwiek to najgorsze połączenie. Musimy jakoś z tego wyjść. Potrzebujemy motywacji. Mocno. Prawda? :c
    Jeju jkknsdkjsdnkl,sdn kdbdskdsfb. *tulas* Nie smutaj :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś, raju!
    Trzymaj się tam jakoś <3
    Mam nadzieję, że sobie poradzisz, chociaż nie mam pojęcia, jak mogłabym CI pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się takie okulary właśnie bardzo podobają :)
    sama muszę w końcu iść do okulisty..
    a samotne spacery są bardzo fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutko wyglądasz w tych okularkach! *.*
    Och, pamiętam swoją rutynę... Najgorsze są dni, kiedy wychodzisz z domu wcześnie rano, cały dzień zajmujesz się obowiązkami, nie masz dla siebie czasu, wracasz wieczorem, dzień miną tak szybko, że go nie zauważasz.
    Aczkolwiek w moim wypadku jest to nieco bardziej dynamiczna rutyna, zawsze ktoś mi umili czas, czy to przyjaciele czy chłopaka niekiedy mnie z niej wyciągną :)
    Także życzę Ci żebyś się z tej "ambitnej rutyny" wyrwała jak najszybciej, Łap chwile, ciesz się każdym promykiem słońca i uśmiechaj dużo, a Twoja forma psychiczna będzie znacznie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.