Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 9 lipca 2015

|125| HON HON HON.

Ukończyłam Wiedźmina 3 i nie wiem, co dalej zrobić ze swoim życiem.
Na dworze było tak gorąco, że miałam ochotę się rozpłynąć w wiaderku i żeby ktoś wlał mnie do zamrażalnika.
Teraz jest spoko. Ładne burze przeszły.
'Za tydzień zacznę urlop.
We wtorek idę do dentysty.
Ciekawe ile tym razem ode mnie zgarnie.
Sporo już na to poszło, a muszę sobie rozplanować jak i kiedy się w końcu wybiorę do Warszawy, a potem zaraz do Gdańska.
Jedyny taki urlop w roku, trzeba go wykorzystać i niech lepiej pogoda dopisuje.
A potem? Potem zacznę odkładać na nowy obiektyw do aparatu, jakiś z lepszym zoomem, bo mi szkoda mojego Nikona. Nie chcę, żeby się kurzył.

Znów czytam Katekyo Hitman Reborn.


D'aww~ Czyż on nie jest przeuroczy?
Mój Lambo ♥
Wciąż nie mam pojęcia dlaczego ludzie narzekają na pierwszy Arc mangi i animu.


Reakcja Hayato jest najlepsza xD

A z urlopu będą zdjęcia na pewno, bo zamierzam wziąć aparat ze sobą :3
Jeszcze przed urlopem rozjaśnię trochę moje ombre. Mam już upatrzony fioletowy toner do włosów i nic tylko czekać na wypłatę.






A dajcie mi w komentarzu listę pięciu rzeczy, które mogłabym umieścić gdzieś na rysunkach?

P.S.
Opowiadanie o Smoku i Ptaszynie jeszcze się rozkręci.


Żyję i póki co bez odbioru.
CYA!



7 komentarzy:

  1. Ja tez nigdy nic do pierwszego arca nie miałam. Tak szczerze to mnie się bardziej podobał pierwszy arc niż to co się działo pod koniec serii. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie rzeczy, do których się wraca... Wiedźmin, oraju <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Wiedźmina 3 nie grałam, ale oglądamy sobie z siostra jak inni ludzie grają XD Ten ból posiadania zbyt słabego komputera, heh ;( Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku :)
    Ja też właśnie zamówiłam sobie obiektyw z lepszym zoomem, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Ci niczego nie polecę, bo mimo, że jestem nołlajfem to nie gram w gry :c Ale jeżeli chodzi o to uczucie, kiedy coś skończysz i nie masz co ze sobą zrobić to Cię dobrze rozumiem, bo ja, serialowa maniaczka przeżywam coś takiego bardzo często :<
    Na moje ząbki poszło dużo, bo rodzice nie dbali o nie zbytnio jak byłam mała, ale wiadomo dentyści na NFZ, a kiedy byłam mała nie było stać moich rodziców na prywatnego. Teraz chodzę prywatnie i za nic nie zmienię swoich dentystek, nigdy! A kysz inni stomatolodzy!
    Wszyscy się cieszą na urlopy, aww. Baw się dobrze na tym swoim urlopie <3
    ______________________________
    Twój komentarz zmusił mnie do napisania, dziękuje. Swoją drogą to nie zdałam matmy, poprawka w sierpniu, a moje serce płacze słowami. Boli.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo w końcu znalazłam kolejnego ludzia który lubi Reborna <3. Czemu ten tytuł jest tak mało znany ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.