Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 13 sierpnia 2015

|127| Jak ten czas leci...

Dwa tygodnie po urlopie.
Najpierw Warszawa, potem Gdańsk. Wspaniale było się spotkać z ludźmi, z którymi mam w zasadzie kontakt jedynie przez internet. Byłam na dwóch filmach w kinie, czyli na Ant-Manie i Pixels.
Odwiedziłam warszawskie sklepy z komiksami, miałam seanse z animacjami z DC (Batman, Joker, Superman, Flash etc.). :3
W Gdańsku udało mi się zwiedzić trochę miasta, a byłam w nim po raz pierwszy i się w tym mieście zakochałam ♥
TAK.
Nad morzem byłam może przez pięć minut. SUDDENLY. STORM.
Musieliśmy uciekać przed ścianą deszczu XDD
Czas ucieka jakby przez palce, mijają już kolejne dwa tygodnie.
JAK? KIEDY? GDZIE?!
Cholerne upały.
Chmury przyszły akurat wczoraj, kiedy miałam oglądać Perseidy.
Dlaczego zawsze kiedy coś się dzieje nad polskim niebem ( spadające gwiazdy i zorze polarne, chociażby), zawsze musi być pochmurno? D:
Wyprowadzę się kuźwa do Afryki, jak będzie trzeba. >_<
Zdjęć nie mam, bo musiałam zrobić format karty w telefonie. >->
ALE, ale w zeszłą sobotę udało mi się uchwycić błyskawicę, przy pomocy mojej lustrzanki ofc.

Jest czwartek, godzina 21:30, złapałam w pokoju pająka wielkości mojego paznokcia od kciuka ;_; Do szklanki. Wypuściłam go na dwór. Niech nie wraca.
Szklankę chyba będę dezynfekować przez następny rok @_@
Albo się jej w ogóle pozbędę ^^'' *sniff*

Niedługo wrzucę kolejny, bo dziesiąty rozdział o Smoku i Ptaszynie.
Do uczytania, ludziska!

P.S. Co u Was słychać? Żyjecie?
Pogoda was nie dobiła? o.o





3 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie zgadałyśmy w Gdańsku ;____; i pomyśleć, że byłyśmy w tym samym czasie. GOD XDD.
    Pająk tak bardzo ;___; ja to bym z klapkiem za nim ganiała.
    Pogoda? MATKO. Jest taki upał, że zdycham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że udany urlop.
    To było mega chamskie, że przez 2 tygodnie były upały i piękne nocne niebo, a akurat na "spadające gwiazdy" się pogoda popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jest wyjechać, odpocząć. Myślę, że to jest bardzo potrzebne.
    Ja przegapiłam perseidy, bo byłam za granicą, strasznie szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.