Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 4 października 2015

|129| Powtórka z rozrywki.

Byłam na Coperniconie w tym roku. Robiłam zdjęcia, wiecie?

 Wejdźcie sobie do mojego albumu na FB, wystarczy kliknąć w to zdanie.


Poza tym, chyba już czas, żeby moje Smoczysko się nie zastało i pora najwyższa na napisanie dziesiątego rozdziału.

Mój tata był w szpitalu, na szczęście już jest wszystko okej.
Ale teraz znów borykam się z kolejnym wyzwaniem.
Przerzucili mnie do innej pracy. Nowi ludzie, nowe wyzwania. Nie wiem, nie wiem.
Mam nadzieję, że dam sobie radę.
Najgorsze w tym wszystkim, że decyzja zapadła w piątek wieczorem. Tak, dowiedziałam się na ostatnią chwilę.
Nic to!
Odbiję sobie psychicznie na Japaniconie :D
Mam zamiar zrobić instanta Lambo, jak zwykle i połazić w kreacji jako Ryuko Matoi. Brelok z Scissor Blade muszę tylko przerobić na naszyjnik :3
Czarny płaszczyk, kokarda, biała koszula, czerwona parasolka ^^ Tak, to może mieć jakiekolwiek przebicie :3 Może przejdzie :D Musiałabym tylko usiąść i zakombinować z wigiem, coby go do porządku doprowadzić, wystylizować w końcu mało wiele >->
 Z pewnością będę potrzebować pomocy przy tym.

No dobra, coś ogarniemy ^^

Pamiętacie, jak rysowałam femkę Lambosza?
No to tak mam zamiar wyglądać xD
Bez okularów to będzie masakra D:




IT WILL LOOK AWFUL, ANYWAY.
To jeśli ktoś się wybiera do Poznania na ten konwent, możecie mnie zaczepić :3
Wcale się nie obrażę. Wprost przeciwnie, będzie zabawniej! :D
Moje derpface'y mogą być zabawne xD



2 komentarze:

  1. Dasz sobie radę w nowej pracy, Aikosiuuu! <3
    No i życzę miłego konwentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę i Coperniconu, i Japaniconu. Ja akurat nie jestem w tym terminie w Toruniu, kiedy jest Copernicon przez co bardzo cierpię, szkoda że ta impreza nie jest w roku akademickim. Na Japani się natomiast nie wybieram chociaż początkowo miałam. >.<

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.