Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 21 lutego 2016

|135| Luty, luty.





W zasadzie od początku roku zaczęłam wydawać moje ciężko zarobione pieniądze na względne bzdety. Ktoś by rzekł, że za kasę którą dałam na telefon miałabym już mały samochód. Ponadto, mam już wiga na Lambo. Byłam na Deadpoolu i zamierzam iść na ten film po raz kolejny.
Najlepsza była moja reakcja, gdy w walentynki jechałam do kina na film, a w poniedziałek dostałam paczkę od Nerd Blocka z koszulką i maskotką Deadpoola ♥ Niemalże pisnęłam tuż po otwarciu paczki! I do tego świecący w ciemności kubek z logo Batmana ♥





A tutaj mam na sobie podstawowe rzeczy pod cosplay Lambo.
Muszę jeszcze zwęzić płaszcz, dorobić mu efekt pozszywania, dokupić futro na kołnierz, spodnie buty, paski >->
Trzy czwarte przede mną xD


I kumam, kumam, że nikt się nie odzywa, bo i ja was nie odwiedzam. Ostatnio nawet napisanie takiej zwykłej notki zajmuje mi dużo czasu. Tak jakbym zamknęła się w sobie na każdym froncie i nie mogła się wydostać z tej pułapki.
Zdradzę Wam sekret, chcecie?
To jak piszę, zależy od mojego samopoczucia. Próbuję się uzewnętrznić, przemycić na świat informację, że wcale nie jest mi tak kolorowo. Zdarza się to, czasami.  I czasem spodziewajcie się tylko rozdziałów z opowiadaniami.
To tak dla ścisłości, żeby nie było, że zniknęłam, czy ignoruję bloga.

Ach, no. W pracy schudłam pięć kilogramów. To pewnie widać po buzi.


Zapraszam do zakładki o Smoku i Ptaszynie, a także na mojego staruszka "Na łańcuchu" na którym wciąż pojawiają się rozdziały.

4 komentarze:

  1. Ja zawsze tutaj wpadam! Ale nie zawsze komentuję. Moje komentowanie gdziekolwiek totalnie leży. Jestem już tylko na etapie czytania, więc musisz mi wybaczyć ;____;
    Jak zarabiałam, to chociaż zarabiałam mało, też wydawałam wszystkie hajsy na bzdety. I tak było przez pół roku, potem poszłam znowu na studia i... teraz nie mogę się odzwyczaić, że mam tak mało hajsu i nie mogę sobie na takie pierdoły pozwolić! A pierdoły są fajne ;____;
    Wig jest boski! Pasuje ci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się nie ma ochoty, to się nie pisze. Blogi nie powinny być wymuszonym pamiętnikiem, czy opowiadaniem, bo wtedy pomysł na jego prowadzenie upada i blog ginie w odmętach internetu...
    Trzymaj się Aikoo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy ten sam problem. Nie odwiedzasz innych - inni nie odwiedzają Ciebie. Aww, to strasznie smutne. Pamiętam jak miałam notki pod którymi było 30 komentarzy i więcej. Lubiłam pisać z ludźmi. Ale to i moja wina... to ja mało pisze. To ja. Ja jestem przykrym człowiekiem :<
    Wszyscy poszli na Deadpoola tylko nie ja. Czy jestem dziwna? Za to przeszłam całe Life is Strange :D
    Młoda, skąd kubeczek? Spowiadaj się. Mam dylemat co kupić lubemu na urodziny :< Tzn dostał już ode mnie paczkę a w niej 21 opakowań słodyczy, ale no. I dostał ją tak chamsko dwa tygodnie wcześniej :< Myślałam nad takim zegarkiem z Klocków Lego co ma Z Dupy. Ale ten kubek też jest super *-*
    Cudny wig. Cudny. Jeju. Chcę na jakiś konwent, ale jestem zbyt pizdowata :<
    Odzywaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Aikoo ♥. Dawno mnie tu nie było, ale wróciłam i postaram się regularnie wpadać :D. Śliczny cosplay, jestem ciekawa, co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.